داستانهای عارفانه

داستانهایی زیبا از عرفا و اولیای الهی

داستانهای عارفانه

داستانهایی زیبا از عرفا و اولیای الهی

صورت باطنی غضب


آیت الله فاطمی نیا فرمودند:


علامه محمد تقی جعفری از صاحب دلی که چشم باطنش باز بود نقل کرد که:


در موضوعی داشتم با همسرم بحث و مشاجره می کردم و گمان می کردم که حق با من است، ولی در واقع حق با او بود، ناگهان صورت باطنی غضبم را به من نشان دادند، بسیار کریه و زشت بود! آن صورت آمد و به من نزدیک شد و در گوشم گفت: کثیف، ساکت شو!


همین که متنبه شدم، فوراً دست همسرم را بوسیدم و عذر خواستم، او که از قضیه خبر نداشت متحیر شد که چطور در وسط دعوی و مشاجره این کار را کردم!(1)


(1)   نکته ها از گفته ها ، صفحه 103، دفتر اول



نظرات 1 + ارسال نظر
آرمین آران چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:52 http://aranlar.blogsky.com

وقتی صورت باطنی غضب صاحب دلی که چشم باطنش بازه اون شکلی باشه
خدا به داد ما برسه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد