داستانهای عارفانه

داستانهایی زیبا از عرفا و اولیای الهی

داستانهای عارفانه

داستانهایی زیبا از عرفا و اولیای الهی

توصیه های عرفانی آیت الله بهجت


وضوی دائم


ایشان فرمودند: من خودم خیلی دلم می خواهد همیشه با وضوء باشم ، اما قادر بر آن نیستم، شما اگر می توانید رعایت کنید و دائم الوضوء باشید که آثار بسیارش را خواهید دید.


نماز شب


........ نماز شب را ترک نکنید. نماز شب کلید حل همه مشکلات زندگی است. مردم خیلی تلاش می کنند اما نتیجه و مقصود خود را نمی یابند. زیرا کلید را نیافته اند.


اما اینکه بعضی می گویند نماز شب با خواب انسان منافات دارد ، تهمت به نماز شب است! زیرا نماز شب با خواب منافات ندارد بلکه با وقت خواب منافات دارد. شما می توانید به مقدار یک ربع ساعت که نماز شب از خوابتان می گیرد چهار ربع ساعت بعد از طلوع آفتاب بخوابید.......(1)




پی نوشت:


(1)   حدیث دلتنگی، صفحه 209 و 210



نظرات 3 + ارسال نظر
آرمین آران پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:45 http://aranlar.blogsky.com

واقعاً
تجربه کردم
کلید چیه . شاه کلیده

آرمین آران دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 http://aranlar.blogsky.com

من قربون آقا برم ولی :
1- منم که جوونم نمیتونم
2- یکم سخته همین 17 تا بجا بیاریم خیلیه
3- آخه کار من طوری که نمیتونم.تازه آدم بد خواب میشه
البته همه چی با عادت راحت میشه

مهرداد یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:18

سلام عزیز بنده یک طلبه از مطالب قشنگت در وبلاگم استفاده کردم اگه ناراضی باشی یک پیامک بده یاعلی۰۹۱۴۹۲۴۵۷۵۳

با سلام
لطفا منبع رو ذکر بفرمایید
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد